Petpooja Löne- Anställd App Översikt
Petpooja Löne- och personalapp är utformad för sömlös personalhantering och erbjuder transparens och användarvänlighet för anställda att övervaka sina arbetstimmar, närvaro, ledighet, löner och reglering. Appen förenklar närvarohantering genom att låta anställda registrera sin närvaro, hantera arbetstimmar och granska tidigare scheman på ett och samma ställe. Den ger tillgång till en arbetskalender för att spåra in- och utstämplingstider och säkerställa korrekta och aktiva arbetstimmar.
Anställda kan bekvämt ansöka om ledighet, hantera ledighetskalendrar och se helgscheman genom Petpooja Löne- och personalapp. Appen gör det möjligt för användare att välja önskad ledighetstyp, ansöka om ledighet och begära reglering för att rätta till missade arbetstimmar.
Användarrecensioner om Petpooja Payroll-Employee App
Har du provat Petpooja Payroll-Employee App? Var den första att lämna din åsikt!